دونه برفدونه برف، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

دونه برف

شیرین زبانی

1394/1/25 14:34
نویسنده : مامان زهرا
395 بازدید
اشتراک گذاری

اومدی میگی مامانی توپم بی هوا شده

میگم بی هوا چی شده

میگی بی هوا چی نه خودش بی هواست و بعد با دستت فشارش میدی

منظورت اینه که کم باده

میگی مامان من هم سندم کیه میخوام باهاش بازی کنم

میخندم ومیگم پیداش میکنیم

میگی مامان عیدی انیشتن بذار ببینم

اونم یعنی بی بی انیشتن

به بابا میگی بابا کی میریم اوی دریا اوی خاکا خیلی خوش بود

منظورت اینه که بریم دریا برم روی خاکا خیلی بهم خوش گذشت

پسندها (2)

نظرات (6)

زهرا - گل بهشتی من
27 فروردین 94 9:30
جااااااااااانم. بی هوا!!!
مادر دردانه
27 فروردین 94 22:21
ای جونم حسین شیرین زبونم خدا حفظت کنه پسر
خاله مریم
2 اردیبهشت 94 16:50
قربونت برم الهی دیدن دنیا و تجربه اون از نگاه تو یه دنیای دباره است. همیشه شاد باشی. دریا با تو برای خاله هم شیرین ترین دریا بود. خاک بازیات. زل زدنات به دریا یادته گفتی خداحافظ دندل میابب دیختات باش. عاشقتم کوچولوی عزیز خاله
مامانی
17 اردیبهشت 94 17:36
سلام زهرا جان حسین کوجولو یواش یواش داره واسه خودش مردی میشه با غرض شرمندگی بعد از مدتها تازه الان پیام شما رو دیدم ناراحت شدم از اینکه در اداره نبودم تا حسین کوچولوی عزیز رو از نزدیک ببینم ایشالا در فرصتهای بعد این اتفاق بیفته و ما بتونیم حسین آقا رو ببینم از طرف من یه بوس آبدار یدونه ام از طرف خاله مریم که می دونم دلش غش میره واسه خواهرزاده اش. روزهای شاد شاد براتون آرزو می کنم دوست عزیزم
مامانی
7 مرداد 94 12:54
جیگری شده واسه خودشاااااا خدا حفظش کنه براتون زهرا خانوم
انا
1 شهریور 94 22:52
سلام وبلاگ خوبی داری ازت خواهش میکنم به وبلاگ من که موضوع اصلیش طنزه هم سر بزن نام وبلاگ : بخند شاد شی www. bekhandshadshi.blogfa.com
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دونه برف می باشد