دونه برفدونه برف، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

دونه برف

مزه تلخ جدا شدن از شیر

1394/1/16 19:53
نویسنده : مامان زهرا
465 بازدید
اشتراک گذاری

حتی فکرش هم برایم سخت بود. اینکه یک روز باید از شیر بگیرمت .

تنها دلیلم این بود که شاید راحتتر بخوابی و خوابت عمیق شود.

سخت قبول کردی...یاد آنروزی افتادم که باید برای اولین کنترل وزنت پیش دکتر میرفتیم

دکتر گفت وزن نگرفته ای و برایت شیر خشک تجویز کرد با کلی توصیه و یک تاکید بزرگ

اگر شیر خشک دادنش رانتوانی کنترل کنی دیگر شیر خودت رانخواهد خورد

حرفش سر سه روز به واقعیت تبدیل شدو تو 24 ساعت طلب شیر نکردی و مرا پس زدی

یادم نمیرود چقدر گریه کردم چون احساس میکردم مقصرم

بابا بزرگ چقدر برایت قران خواند و دعا کرد و تو دوباره شیر خوردی ولی همراه شیر خشک

هرچقدر بزرگتر میشدی شیر مادر برایت عزیزتر میشد انگار

چندین روز هر شب برایت توضیح دادم وقتی نی نیها بزرگتر میشوند شیر مامان تلخ میشود و آنها نباید دیگر شیر مامان بخورند و باید توی بغل مامان با لالایی و قصه بخوابند

پنج روز پیش با کمی اب لیمو شروع کردیم

هربار که امدی گفتم تلخ شده و بغلت کردم و نوازشت کردم

شب دوم نصفه های شب با التماس گفتی تلخش را هم میخواهم بخورم.دلم سوخت و تو برای اخرین بار شیر خوردی... فردایش از دوستانم شنیدم به این شیر میگویند شیر حسرت

سه روز هربار امتحان کردی و بعد با کلی گریه و داد وبیداد و صرف ساعتها وقت خوابت برد

دو روز است دیگر امتحان نمیکنی ولی پیشنهاد میدهی و من با سرگرم کردنت حواست را پرت میکنم

کلی بد اخلاق شده ای...هر کسی را دستت برسد میزنی...امیدوارم هرچه زودتر ارامش پیدا کنی

اولش برای خودم هم سخت بود اما حالا که توی بغلم خوابت میبرد کمی ارامتر شده ام

 

پسندها (2)

نظرات (2)

مادر دردانه
18 فروردین 94 0:59
مبارک باشه حسین عزیز مامان زهرا خسته نباشی کار بزرگی کردی خانم
زهرا - گل بهشتی من
18 فروردین 94 11:10
عزیزم مرحله سختی رو دارین پشت سر میذارین. خدا یارت باشه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دونه برف می باشد