دونه برفدونه برف، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

دونه برف

من و تو

1394/6/24 2:39
نویسنده : مامان زهرا
350 بازدید
اشتراک گذاری

تو داری بزرگتر میشوی و شبطنتهایت هم با خودت بزرگتر میشوند

توی کوچه پسر هفت ساله ای را میبینم که آرام در کنار مادرش راه میرود .به مادری میگویم  کاش حسین هم هر چه زودتر همسن این پسر شود 

مادری میگوید و تو هم سنت بالاتر رود .حسین بزرگ میشود مدرسه میرود دانشگاه میرود یک روز همسر آینده اش را به تو معرفی میکند و تو چشم باز میکنی و میبینی پیر شده ای

از زندگیت لذت ببر

و من به این فکر میکنم که با وجود شیطنتهای زیاد حسین باید بتوانم از زندگیم لذت ببرم.

 

پسندها (1)

نظرات (5)

همراه رایانه
24 شهریور 94 8:52
همراه رایانه مرکز رفع مشکلات کامپیوتری پاسخگویی شبانه روزی به مشکلات رایانه,اینترنت و موبایل دارای کارشناسان مجرب شماره تماس با تلفن ثابت سراسر کشور : 9099070345 ادرس سایت : www.poshtyban.ir
زهرا - گل بهشتی من
28 شهریور 94 10:06
راست ميگه مامانت. من ميترسم از روزي كه افسوس اين روزا رو بخورم.ميترسم خوب استفاده نكنم ...كه ميدونم نميكنم.
مادر دردانه
29 شهریور 94 0:36
زهرا چقدر حست برام آشناست انگار همه مادرا اینجورین
آلیز
9 مهر 94 18:18
انواع شیک ترین شال و کلاه دخترانه و پسرانه و .... خانم ها و آقایون خوش سليقه از فروشگاه آلیز ديدن نماييد : http://alizeshop.mihanblog.com خواهشمندیم ما را لینک نمایید با تشکر
خاله
20 مهر 94 10:24
مامان کوچولوی دونه برف اولا تولدت مبارک دوما تولدت مبارک سوما تولدت مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دونه برف می باشد