دونه برفدونه برف، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

دونه برف

پنج شنبه ...

1393/5/2 1:26
نویسنده : مامان زهرا
130 بازدید
اشتراک گذاری

همیشه پنج شنبه که میشه یه حسی منو میکشونه میبره همون جایی که چند بارهم تو رو بردم پسرکم.

یه حس که خیلی وقته تبدیل به نیاز شده

تو با تعجب اطرافتو نگاه میکنی...همه جا شلوغه 

صدای قران و دعا میاد...بوی خاک و گلاب

تو از تو کالسکه خم شدی وبا تعجب زمین رو نگاه میکنی

من کالسکه رو نگه میدارم.میشینم وبا دستمال عکسشو پاک میکنم

تو همچنان نگاه میکنی

میگم عزیزم این آقا عموی منه - تو میگی عموووو

میگم شهید شده - تو میگی شهیتتتت

...

همیشه دلم براش تنگ میشه .با اینکه کوچیک بودم که رفت

ولی حالا شده دوستی که به درد دلهام گوش میده و پیش خدا شفاعتمو میکنه

....

میخنم ومیگم:مامان منم تو دنیا یه پارتی پیش خدا دارم

میگی پاتیییی

پسندها (3)

نظرات (2)

زهرا - گل بهشتی من
2 مرداد 93 9:58
خدا حتما در بهترین درجاتش نگهش داشته. اونجا برای همه دعا کن. ای جونم به این پسر. پاتییییییییی!!!!!!!!!!!!
مامان زهرا
پاسخ
ممنون زهرا جان
خاله مریم
5 مرداد 93 10:01
سلام گل بهارم قربون درک و فهمت برم من که تو چقدر آقایی.
مامان زهرا
پاسخ
خاله شدم بلبل
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دونه برف می باشد