دونه برفدونه برف، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

دونه برف

*** زندگی با تو***

1393/4/18 17:38
نویسنده : مامان زهرا
149 بازدید
اشتراک گذاری

از روزی که آمدی همه چیز فرق کرده است

لحظه هایم رنگ دیگری گرفته

درست مثل تو که هر روز عوض میشوی

بزرگتر میشوی...راه میروی...حرف میزنی

خواسته هایت را به هزار زبان به من میفهمانی

تمام تلاشت را میکنی با من دوست شوی

و من به خود میبالم

انگار دارم نتیجه تمام زحمتهایم را میبینم

وقتی صدایم میکنی مانییییییییییی

وقتی از بغلم پایین می آیی و دستت را میآوری بالا و دستم را میگیری

وقتی کنارم راه میروی

چقدر زیباست و دوست داشتنی

داری همراهم میشوی

پسندها (4)

نظرات (6)

زهرا - گل بهشتی من
19 تیر 93 10:16
و حالا می فهمیم که بعد از آمدنشان زندگی چقدر رنگ و بو گرفته...و اصلا قبل از بودنشان چطور زندگی می کردیم؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان زهرا
پاسخ
واقعنم زهرا جون آدم اصلن قبل بودنشونو دیگه یادش نمیاد
خاله مریم
22 تیر 93 10:07
قربون برف بهار خودم برم که اینقدر شیرینه. دنیایی از آرامش هست این پسر. یدونه و بی همتا خیلی دوستت دارم خاله جوووونی
مامان زهرا
پاسخ
منم دوست دالم خاله از طرف دونه
مامان صفورا
25 تیر 93 0:56
سلام
مامان زهرا
پاسخ
سلام عزیزم ممنون به وبلاگ دونه برفم سر زدی
مامانی
30 تیر 93 11:45
خدا رو شکر دونه برف حالش خوب شد. خاله مریم خیالش راحت شد اما باز مدام میگه بچمون لاغر شده. مواظب کوچولوی شیرینت باش خدا براتون نگهش داره و دیگه مریض نشه انشااله
مامان زهرا
پاسخ
همش سرما میخوره خاله خسته شدیم هر دومون ستایش و نی نی کوچولو خوبن
amme eli :)
16 مرداد 93 2:42
salam nini nazi darid khoda hefzesh kone be webe mnm sar bezanid
نیکتا
24 شهریور 93 17:32
سلام عزیزم خدا همراهتو برات حفظ کنه اخی چقدرم نازه ماشاالله
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم دوست عزیز خوشحال شدم به وبلاگم سر زدی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دونه برف می باشد