دونه برفدونه برف، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

دونه برف

دنیای زیبای تو

1393/3/25 17:58
نویسنده : مامان زهرا
180 بازدید
اشتراک گذاری

دقیقن یادم نیست آخرین بار کی رفته بودم پارک دوران بچگیم

حتی یادم نبود اونجا دیگه زمین بازی نداره و باید بریم اونیکی پارک برای بازی

همراه تو که هستم همه بچگیم مرور میشه

وقتی دستتو میگیرم که راه بری میرسیم به یه باغچه کوچولوی گرد وسط چمن ها

(یهو یادم میاد اینجا اون وقتا یه حوض کوچولو بود ویه آبنما

من موهام بلند بود.مامان همیشه میبافتشون.من میدویدم وخاله دنبال من

که افتادم توی اون حوض کوچیک که برای من بزرگ بود

موهام باز شد و ریخت روی صورتم.انگار همه چی تاریک شد

وقتی چشم باز کردم خاله داشت گریه میکرد بالا سرم با یه بلوز نازک توتنش

لباسش تن من بودو لباسای من خیس روی زمین.

 بابا ودایی سعید نگران نگاهم میکردن)

با تو که هستم انگار دوباره همون دختر کوچولو هستم

محبتدوستت دارم رویای کوچک منمحبت

 

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان شاه نی نی
26 خرداد 93 14:14
سلام این روزها یه کم مشغله دارم . نتونستم زودتر بهتون سر بزنم . ممنون که به رزا سر زدین . امیدوارم نی نی گلتون صحیح و سلامت باشه . خیلی نازه ماشالله
مامان زهرا
پاسخ
امیدوارم روزای خوشی داشته باشید
مادر دردانه
26 خرداد 93 15:03
عزیزم خیلی قشنگ خاطره تو نوشتی چقدر دنیا عجیب و زود گذره یه جورایی رفتم تو عالم بچگی خدا حسین و حفظ کنه که مامانشو شاد میکنه
مامان زهرا
پاسخ
ممنون مامان پسری بعد این همه دنیای مامان میشه پسر
زهرا - گل بهشتی من
28 خرداد 93 7:40
ای جان.نازی.این عکس مال چند ماهگیشه؟ خدا حفظش کنه. منم بردی تو دوران بچگی.
مامان زهرا
پاسخ
عزیزمممم چهار ونیم ماهگیش اون روز جوجو منو برد تو خاطراتم منم شما هارو
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دونه برف می باشد