دونه برفدونه برف، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

دونه برف

____*امان از دست این قوم دوست داشتنی*____

1392/12/13 10:38
نویسنده : مامان زهرا
188 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامانقلب الان که یک سال از بدنیا اومدنت میگذره هر روز بزرگتر میشی و داری تمام سعیتو میکنی که راه بری.از کناره های مبل میگیری وعقبو جلو میری...از دیوار ودر و هر چیزی که بتونی دستتو بهش گیر بدی استفاده میکنیماچ. همه اینارو من میبینم...همه  تلاشتو واسه راه رفتن و بی صبرانه منتظر راه رفتنت هستم.

این روزا هر کی به من میرسه میپرسه حسین راه نمیره؟؟؟ هرچند میدونم همه این ؟ پرسیدنا از سر دوست داشتنه ولی وقتی زیاد میشه واز حد میگذره من اینجوری میشمبعد اینجوریو بعدش اینجوریو در آخر اینجوری میشمو میگم عزیزان من یک عمر قراره راه بره ... بذارین فعلن راه نره.

و همش یاد این می افتم که

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

صرافی مرکزی
13 اسفند 92 12:52
سلام...به ما هم سربزنید...
ღ¸.• یه مامان ِ شیطون •.¸ღ
13 اسفند 92 14:50
دونه برفی جونم لینک شدی
مامان زهرا
پاسخ
عزیزمی
مهساونی نیش
18 اسفند 92 17:48
اهان فهمیدم حسین اسم پسرتخدابرات نگه داره خیلی نازهههههههههههههههه فدات مهسا خاله جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دونه برف می باشد