دونه برفدونه برف، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

دونه برف

کوچولوی بازیگوش من

1393/2/7 17:29
نویسنده : مامان زهرا
167 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها پسر گل من خیلی شیطون و بازیگوش شده و کل وقت مامان رو با این کارها به خودش اختصاص داده. گاهی وقتا این کاراش اونقدر با مزه میشه که آدم کلی کیف میکنه و گاهی هم اشک من در میاد.بس  که کابینت هارو جمع میکنم و بهم میریزه در عرض یک ثانیه.

در ضمن پسری سه قدم هم بدون کمک راه میره . خدایا شکرت.

و شیرین زبونتر شده و همه کلماتی رو که میتونه بگه تکرار میکنه و اونایی رو که نمیتونه شبیه سازی میکنه و مارو کلی میخندونه . برای مثال وقتی کتابشو میخونم تو این قسمت میخونم(جوجه خروس میگه که   غذای من کجایی...با خوشحالی میبینه   یه ذرت ...)و حسین میگه

طداییییعنی طلایی..

ماچاینم عکس های پسری در حال شلوغ کردنماچ

 

 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مهدیه
6 اردیبهشت 93 14:24
http://03293.niniweblog.com/ نی نی خودتو پیدا کن
مامان زهرا
پاسخ
ممنون عزیزم
زهرا
7 اردیبهشت 93 10:57
ای جونمممممممممم. کوچولوی ناز نازی.خدا حفظش کنه. عزیزم منتظر باش که حالا بعد از این بارها باید کابینت جمع کنی و خونه رو به هم میزنه و جمع می کنی و ....
مامان زهرا
پاسخ
چه میشه کرد.پسرن دیگه(نقطه اشتراک)
مینا
7 اردیبهشت 93 14:04
هزار ماشلا.... خدا حفظ اش کنه... جمعه تولد هلنا بود ، عکس هاش رو گذاشتم خوشحال میشم بهمون سر بزنی و یه رد پایی بگذاری
مامان زهرا
پاسخ
حتمن عزیزم تولد گلت مبارک
مامان دردانه
9 اردیبهشت 93 10:43
دلم ضعف رفت واسش خدا حفظش کنه ای جانم کجاهارو پیدا می کنه این وروجک خدایا قدرت و بزرگیتو شکر
مامان زهرا
پاسخ
مامان دردانه گلم ایشالله سرت میاد به همین زودی
خاله جون مریم
9 اردیبهشت 93 16:06
ای قربون اون شلوغ کاریات برم من.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دونه برف می باشد