دونه برفدونه برف، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

دونه برف

دو سالگی

1393/12/8 3:18
نویسنده : مامان زهرا
359 بازدید
اشتراک گذاری

روز تولدت رسید

امسال خوب تولد رو میفهمی.کیک.کادو .بادکنک همه را خوب میفهمی

یاد دوم اسفند 91 می افتم

شب قبل از بدنیا آمدنت

از وقتی مهمان دلم شده بودی خواب از چشمم فراری شده بود

اما آنشب همه چیز فرق داشت

بابایی خوابش برد چون همیشه این روزهای نزدیک عید کارش زیاد است

من باید قران را تمام میکردم،نذر ماندنت را ادا میکردم

جرا دروغ هنوز هم یادم نمیرود چقدر ترسیده بودم

شب صبح شد من تمام شب بیدار

حسین عزیز لحظه بدنیا امدنت را تمام دنیا عوض نمیکنم

چون بیهوش نبودم همه چیز را لحظه به لحظه به یاد دارم

توی اتاق عمل با گریه به دکتر گفتم تو رو خدا بذارین ببینمش

دکتر به پرستار اجازه داد تو را نشانم دهد

پوست تنت انگار ابی کمرنگ بود

گفتم اسمش حسینه بنوسید رو مچبندش گم نشه

تو گریه کردی

و گریه های بی امان من

تا بخیه ها تمام شود من به لرز افتادم

حالا کوچک آبی رنگ من بزرگ شده

وقتی غمگینم محکم بغلم میکند و میگوید دوبونت برم من

 

پسندها (3)

نظرات (5)

زهرا - گل بهشتی من
9 اسفند 93 10:24
الهی همیشه زیر سایه امام حسین باشه. تولدش مبارک. چشمت همیشه به گرمای وجودش روشن.
مامان زهرا
پاسخ
ممنون زهرا جون محمد رضات سلامت
مادر دردانه
10 اسفند 93 21:54
زهرا از وقتی آراد اومده با خوندن نوشته هات اشکام سرازیر میشه انگار خوب می فهمم چی میگی.
مامان زهرا
پاسخ
خدا آرادتو برات نگه داره طیبه جون
بانوی کوچه باغ
18 اسفند 93 15:22
سلام زهرا جااان.... بسیااار لطف کردی ب وبلاگم اومدی خدای مهربان دونه برفتونو در پناه خدا حفظ کنه و زیر سایه مامان و باباش بزرگ بشه خوشحال شدم از آشناییت عزیزم...
زهرا - گل بهشتی من
25 اسفند 93 8:39
سالی پر از موفقیت و کامیابی و دلخوشی برای خودت و خانواده محترمت آرزومندم.
انا
1 شهریور 94 22:52
سلام وبلاگ خوبی داری ازت خواهش میکنم به وبلاگ من که موضوع اصلیش طنزه هم سر بزن نام وبلاگ : بخند شاد شی www. bekhandshadshi.blogfa.com
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دونه برف می باشد