دونه برفدونه برف، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

دونه برف

مادر روزهای سخت

1393/10/25 21:20
نویسنده : مامان زهرا
277 بازدید
اشتراک گذاری

ایستاده ام کنارپنجره،هوا هنوز تاریک است.چراغهای پیاده رو روشن.ساعت حوالی شیش

با خودم فکر میکنم قبلترها فقط برای کنکور آزمایشی زود از خواب بیدار میشدم

آنهم حدود هفت.وقتی برمیگشتم تا عصر به جبران این زود بیدار شدن میخوابیدم

حالا درست از زمانی که تو آمدی توی دلم خوابم کم شد و کم شد تا رسید به بی خوابی

و الان تبدیل شده به بدخوابی.

به دکتر میگویم آقای دکتر پسرم تا صبح حدود هشت یا نه بار بیدار میشود و گریه میکند

دکتر میگوید این جور بچه ها اختلال خواب دارند دیفن هیدرامین بده قبل از خواب

اشک تو چشمهایم جمع میشود و نمیگویم که میدهم اما اثری ندارد.

کوچولوتر که بودی همه میگفتند بزرگ بشود درست می شود سختیش تا پایان شیش ماهگی است.شیش ماهت که شد گفتند یک سالش شود دیگر تمام است

دارد دو سالت میشود عزیزک من

آنقدر فکر میکنم به حرفها

شاید چون شیرت کم است از گرسنگی بیدار میشود وگریه میکند

جایش را گرم میکنی

سردش شده پتو را زده کنار 

توی اتاق هوا نیست

میترسد شاید

گوشش درد میکند

اشکهایم را پاک میکنم و میگویم خدایا توکلم به توست

توانی بده تا مادر روزهای سخت باشم

 

پسندها (4)

نظرات (4)

پيراهن جادويي ماريانا با 38 درصد تخفيف ويژه
25 دی 93 22:01
دوست عزيزم ســـلااااااااااااااااااااامــــــــ... شمـا را به ديـدن جزئيات اين تخفـيـف ويــژه دعــوت مي کنــم با پيراهن ماريانا نه تنها ديگر لباس هاي تکراري نمي پوشيد بلکه مي توانيد در يک مهماني در عرض چند دقيقه مدل لباس خود را تغيير بدهيد و همه را شگفتــ زده کنيــد با آرزوي شادي ، سلامت و ثروتمند براي شما دوست عزيزم...
مادر دردانه
27 دی 93 0:12
دوست خوبم با ذره ذره وجودم احساست رو درک می کنم خدا پشت و پناه خودت و پسر گلت باشه به قول قدیمیا خدا قوت مادر مهربان
مامان زهرا
پاسخ
ممنون عزیزم خدا همه مادرا رو کمک کنه
زهرا - گل بهشتي من
27 دی 93 12:59
الهی که خدا برای راحت تر گذروندن این روزها کمکت کنه و به زودی این روزهای سخت تموم بشه.
زهرا - گل بهشتي من
27 دی 93 13:01
استی زهرا جان حال حسین چطوره. جریان تب هاش چی شد؟ تهران رفتی؟ سلام فعلن دنبال یه متخصص گوش و حلق وبینی میگردم تو زنجان ایشالله جواب بگیرم وتهران نبرم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دونه برف می باشد