دونه برفدونه برف، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

دونه برف

جای تو توی دلم

1393/9/13 20:56
نویسنده : مامان زهرا
275 بازدید
اشتراک گذاری

احساس میکنم داری بزرگ میشوی

وقتی بغلم میکنی

وقتی میگویی ماما دوست دارم

وقتی به من پناه می اوری

وقتی جایی میروم و تو به مادر میگویی مامانو میخوام

وقتی منتظرم میمانی

وقتی صبح از خواب که بیدار میشوی به رویم لبخند میزنی

...

امروز خاله پرسید تو را بیشتر دوست دارم یا بابا را

گفتم دوست داشتن تو شبیه دوست داشتن هیچ کس نیست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زهرا (گل بهشتي من)
17 آذر 93 9:50
راست میگی واقعا...شبیه هیچ کس.
زهرا (گل بهشتي من)
17 آذر 93 9:51
راست میگی واقعا...شبیه هیچ کس!
مادر دردانه
14 دی 93 15:54
زهرا جان دلم واسه خودت و پسر گلت تنگ شده. سایه تو و باباش همیشه بالای سرش باشه ایشالله]
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دونه برف می باشد